Deprecated: mysql_pconnect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/biharisz/public_html/index.php on line 9
Szorvány települések Bihar megyében
  • Főoldal
  • Hírek
  • Interjú
  • Fórum
  • Galéria
  • Kapcsolat
  • Tabăra multiculturală pentru copii LugaÅŸul de Jos – Tetétlen

    Două ţări, un scop, succes comun!

     

                   Tabăra multiculturală a fost organizat în Åžinteu, în perioada 18 – 22 mai 2010. Au participat în jur de  60 de persoane, din care 52 de pedagogi ÅŸi elevi. Scopul taberei este implementarea cunoÅŸtinÅ£elor acumulate în cursurile de la Tetétlen. Acest proiect a fost implementat cu sprijinul Programului De Cooperare Transfrontalieră Ungaria – România 2007 – 2013.

    Tema Taberei a fost: Dezvoltarea copiilor cu probleme de acomodare şi comportament prin preocupări cu pedagogia pe experienţă.

                  Pedagogia revelatoare este o variantă a învăţatului prin acÅ£iune. Bazele sunt găsite în diferite miÅŸcări, de exemplu: educaÅ£ia în aer liber, pedagogia de aventură, pedagogia de timp liber, pedagogia prin joc. Metoda este o formă a educaÅ£iei pe experienţă care îndrumă elevii spre lumea reală cu scopul ca să încerce valorile lor, cunoÅŸtinÅ£ele lor, aptitudinile ÅŸi gândirea creatoare. În cursul procesului, participanÅ£ii capătă experienÅ£e ÅŸi ei însuÅŸi experimentează cunoÅŸtinÅ£ele obÅ£inute, în loc să citească sau să asculte experienÅ£a altora.

                În cursul activităţilor membrii grupului vor planifica rezolvarea diferitelor sarcini în împrejurimi speciale, dar controlate ÅŸi asigurate. După rezolvare se pune accent pe apreciere, învăţătură ÅŸi recunoaÅŸterea aptitudinilor în anumite domenii. Prelucrarea se face în grupe ÅŸi participanÅ£ii iau parte din activitate. Structura activităţilor este un proces în care ajungem la obÅ£inerea scopurilor pedagogice, exploatând posibilităţile educative ÅŸi dezvoltative.

                Scopul perfecÅ£ionării pregătirea pentru conducerea preocupărilor pedagogice ÅŸi activarea copiilor cu probleme, educaÅ£ia ÅŸi dezvoltarea formelor noi ale orelor, noua formă a rolului educatorului, jocuri, activităţi de rezolvare a problemelor. Scopul direct al cursului este pregătirea educatorilor la desfăşurarea preocupărilor ÅŸi la depăşirea problemelor ivite, recunoaÅŸterea ÅŸi soluÅ£ionarea lor, obÅ£inerea experienÅ£elor ÅŸi exerciÅ£iilor personale.

                Scopul de lungă durată: obÅ£inerea modificării părerii despre eficacitatea educaÅ£iei, prevenirea exerciÅ£iilor în colaborare, utilizarea posibilităţilor din învăţătură.

                CerinÅ£ele la terminarea cursului: ParticipanÅ£ii se înzestrează cu cunoÅŸtinÅ£e, dispoziÅ£ii cu care vor fi capabili la planificarea, organizarea, aranjarea, verificarea ÅŸi aprecierea preocupărilor pedagogice pe experienţă. Cunosc locul ÅŸi rolul jocului în dezvoltarea individului ÅŸi grupului. Recunosc posibilităţile de greÅŸeală ÅŸi pericol, sunt capabili de prevenirea acestora ÅŸi de rezolvarea lor dacă se ivesc. Sunt capabili de planificarea preocupărilor complexe la care cunosc cel puÅ£in 3-3 jocuri de antrenare, exerciÅ£ii de poziÅ£ie, preocupare de cooperare ÅŸi de rezolvare a problemelor.

    Események

    2010-08-05 13:47:13

    âăîşţÂĂÎŞŢ

    Tovább

    2010-09-30 00:00:00

     

    Două ţări, un scop, succes comun!

    Tovább

    Szállás

    Elérhetőség